REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO / PLATFORMY VOD

www.okiemwykonawcy.pl

§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sklep www.okiemwykonawcy.pl  działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.okiemwykonawcy.pl , zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.okiemwykonawcy.pl  zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz.U. 2016 poz. 1823),
Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.okiemwykonawcy.pl  umożliwiający utworzenie Konta.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.okiemwykonawcy.pl  umożliwiający złożenie Zamówienia.
KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie.
PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.okiemwykonawcy.pl .
SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Roman Włodarczyk wykonujący działalność gospodarczą pod firmą HM Service Roman Włodarczyk wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres siedziby przedsiębiorcy: ul. Radomszczańska 20a 97-505 Dobryszyce, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Radomszczańska 20a 59, 97-505 Dobryszyce, NIP: 7722313048, REGON: 100707529, adres poczty elektronicznej (e-mail): kontakt@okiemwykonawcy.pl, numer telefonu: +48 574 150 475.
UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
PRODUKT CYFROWY – materiały audiowizualne, transmisje, gazety, czasopisma, książki w formie cyfrowej (ebooki), oprogramowanie

§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
Sklep www.okiemwykonawcy.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
Produkty oferowane w Sklepie są nowe oraz używane, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
Zamówienia można składać:
poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.okiemwykonawcy.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok,
W celu złożenia Zamówienia na produkty fizyczne, Klient nie jest zobowiązany do rejestracji Konta w Sklepie. W celu złożenia zamówienia na produkty cyfrowe, kursy online, Klient jest zobowiązany do otwarcia konta w Sklepie.
Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
Sklep realizuje Zamówienia na produkty fizyczne złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 8:00 do 16:00 w dni robocze. Zamówienia złożone w dni robocze po godz.16:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Sklep realizuje Zamówienia na produkty cyfrowe 24h na dobę 7 dni w tygodniu. Produkty cyfrowe dostępne są w panelu klienta lub przesyłane na wskazany przez Klienta adres email.
Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.

§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji zawiera:
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
formularz odstąpienia od umowy lub adres gdzie się znajduje,
niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT), który będzie wysyłany w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w Zamówieniu, zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług. Użytkownik wyraża zgodę na wystawienie faktury elektronicznej oraz jej odbiór bez konieczności składania swojego podpisu.

§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności (PayU.pl).
W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 20 minut od momentu jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

przypadku wyboru płatności opisanych w pkt 1.1 Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

§ 6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
W przypadku wysyłki Produktu bezpośrednio od producenta do Klienta, czas kompletowania Produktu wynosi 1 dzień roboczy od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, a dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 7 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
W przypadku wysyłki Produktu bezpośrednio od Sprzedawcy do Klienta, czas kompletowania Produktu oraz jego dostawa, wynosi łącznie 14 dni roboczych od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji.
W przypadku wyboru dostawy bezpośrednio od kilku producentów koszty dostawy naliczane są od każdego producenta osobno.
W przypadku wyboru dostawy bezpośrednio od Sprzedawcy Klient płaci za jeden koszt dostawy.
Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Klient może odebrać Produkt osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym. 

Podstawowym miejscem dostawy produktów cyfrowych jest panel klienta dostępny po utworzeniu konta na stronie okiemwykonawcy.pl. Każdy produkt cyfrowy zakupiony przez klienta znajduje się w zakładce „Moje kursy” i „Pliki do pobrania”. Dodatkowym miejscem, gdzie zostały umieszczone produkty cyfrowe to grupy na platformie Meta. O możliwości odebrania produktów cyfrowych za pośrednictwem platformy Meta użytkownik jest informowany podczas wizyty na stronie produktu – informacja znajduje się w opisie produktu. Jest to dodatkowa możliwość, z której klient może skorzystać jednak nie jest obowiązkowa aby otrzymać pełnowartościowy produkt cyfrowy.

Produkty cyfrowe dostępne są zaraz po dokonaniu płatności w panelu klienta w zakładce „Moje Kursy” lub wysyłane na email Klienta w postaci ebooków, poradników, PDFów, linków do stron zawierających dane treści. 

§ 7
REKLAMACJA PRODUKTU
Reklamacja z tytułu gwarancji.
Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Okres gwarancji dla Produktów jest uzależniony od producenta i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.
Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest karta gwarancyjna oraz dowód zakupu.
Gwarancja nie wyłącza uprawnień Konsumenta wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, określone w Kodeksie cywilnym.
Reklamacja z tytułu rękojmi.
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@okiemwykonawcy.pl lub pisemnie na adres: ul. Radomszczańska 20a, 97-505 Dobryszyce.
W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Radomszczańska 20a 59, 97-505 Dobryszyce lub w przypadku konieczności przesłania Produktu bezpośrednio do producenta na adres wskazany przez Sprzedawcę.
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.

§ 8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy dostępnego w zakładce „zwroty” na dole strony sklepu.
W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: HM SERVICE Roman Włodarczyk ul. Radomszczańska 20a, 97-505 Dobryszyce.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot następuje niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży:
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

§ 9
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)
W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie Klientów niebędących Konsumentami.
Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.
Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.

§ 10
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
prowadzenie Konta w Sklepie,
Newsletter.
Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

§ 11
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 10 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
dostęp do poczty elektronicznej,
przeglądarka internetowa,
włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§ 12
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@okiemwykonawcy.pl.
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

§ 13
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (prowadzenie Konta, Newsletter).
Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@okiemwykonawcy.pl.
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

§ 14
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ,
UMOWA O DOSTARCZENIE TREŚCI CYFROWYCH
1. Serwis www.okiemwykonawcy.pl świadczy usługi zakupu treści audiowizualnych, książek w postaci cyfrowej, ebooków, kalkulatorów w formie plików, poradników.
2. Do korzystania z serwisu wystarczają standardowe wymagania techniczno-sprzętowe takie jak: komputer z procesorem Intel Pentium III lub nowszy, 1024mb pamięci ram lub więcej, dostęp do internetu, dostęp do standardowej skrzynki poczty email.
3. Z chwilą dokonania rejestracji konta / dokonania pierwszego zakupu użytkownik przyjmuje do wiadomości, że w pełni akceptuje niniejszy regulamin oraz zobowiązuje się do jego przestrzegania.
4. W przypadku naruszenia praw autorskich przez użytkownika sklep zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług, dostępu do materiałów cyfrowych, usunięcia danych zamówienia.
5. Za pośrednictwem serwisu użytkownicy mają możliwość zakupu treści video, ebooków oraz innych plików multimedialnych zawierających nagrania, instrukcje, zestawienia, raporty oraz inne materiały tekstowe.
6. Zamówienia realizowane są po otrzymaniu opłaty przez www.okiemwykonawcy.pl należności jaką zobowiązuje się zapłacić użytkownik. Ceny i koszty zawsze są podane na karcie danego produktu oraz w koszyku podczas składania zamówienia.
7. Podstawowym sposobem dostawy produktu cyfrowego jest dostęp do platformy www.okiemwykonawcy.pl, wysyłka materiałów na email wskazany w zamówieniu, udostępnienie linków do samodzielnego pobrania materiałów na własny komputer poprzez łącze internetowe.
8. Produkt cyfrowy zostanie udostępniony użytkownikowi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych chyba, że dany produkt jest w PRZEDSPRZEDAZY, w takiej sytuacji produkt zostanie dostarczony zgodnie z informacją podaną na stronie produktu. Dni robocze nie obejmują weekendów, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.
9. Faktury VAT na produkty cyfrowe są wystawiane na życzenie użytkownika. W takim przypadku niezbędne jest podanie numeru nip podczas składania zamówienia. Użytkownik wyraża zgodę na wystawienie faktury elektronicznej oraz jej odbiór bez konieczności składania swojego podpisu. Faktury VAT wysyłane są na adres email wskazany podczas składania zamówienia.
10. Wszelkie produkty cyfrowe udostępniane za pośrednictwem serwisu podlegają ochronie przewidzianej w ustawie z dnia 4 Lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
11. Użytkownik nie ma prawa do powielania, kopiowania i wykorzystywania produktu cyfrowego. Zabronione jest zmienianie struktury elektronicznej produktu, modyfikowanie, usuwanie zabezpieczeń, usuwanie oznaczeń. Niedozwolone jest również dystrybuowanie produktu cyfrowego, udostępnianie lub odtwarzanie publiczne.
12. Wyniki, przychody, statystyki, raporty demonstrowane w produktach cyfrowych przygotowanych przez www.okiemwykonawcy.pl są aspirującymi oświadczeniami co do rezultatów. Sukces produktów cyfrowych w serwisie, referencje i inne przykłady to wyjątkowe rezultaty, które nie są typowe dla przeciętnej osoby i nie są gwarancją, że Ty lub inni osiągną te same wyniki.
13. Produkty cyfrowe dostępne w serwisie nie ponoszą odpowiedzialności za Twoje działania, jesteś odpowiedzialny za własne ruchy i decyzje.

§ 15

SUBSKRYBCJA, ZAWARCIE, WYKONANIE UMOWY, PŁATNOŚCI, REKLAMACJE.
1. Usługodawca umożliwia składanie Zamówień oraz zawarcie Umów dotyczących Subskrypcji poprzez stronę www.okiemwykonawcy.pl
2. Główne cechy Subskrypcji oraz specyfikacja są określone na stronie produktowej Subskrypcji na stronie Platformy.
3. Zawarcie Umowy pomiędzy Klientem a Usługodawcą może nastąpić po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia na zasadach określonych poniżej.
4. Umowa zawierana jest po złożeniu Zamówienia na stronie Platformy za pomocą Formularza Zamówienia, w momencie potwierdzenia jej przez Usługodawcę, przy czym potwierdzenie następuje w formie przesłania wiadomości e-mail przez Usługodawcę na adres e-mail wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
5. Przedmiotem Umowy jest zobowiązanie Usługodawcy do udostępnienia Subskrypcji Klientowi za cenę wskazaną na stronie Platformy płatną przez Klienta.
6. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
7. Usługodawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia w następujący sposób: poprzez dodanie Subskrypcji do Koszyka po czym Klient przechodzi do Formularza zamówienia, a następnie Klient potwierdza w Formularzu zamówienia aktualność i prawidłowość danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy.
8. W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić realizację Umowy, ponieważ warunkiem złożenia Zamówienia jest: prawidłowe i kompletne wypełnienie Formularza zamówienia. W Formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej oraz danych dotyczących Umowy tj.: wybrana Subskrypcja, sposób płatności za Subskrypcję przez Klienta (np. płatność kartą płatniczą).
9. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, W tym NIP.
10. Warunkiem złożenia Zamówienie obok wskazanych powyżej okoliczności jest także zaakceptowanie warunków Regulaminu i polityki prywatności Usługodawcy, a także zapłata Ceny za Subskrypcję.
11. Naciśnięcie przycisku „Płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia (Klient składa ofertę) na wybraną Subskrypcję.
12. Klient ma możliwość weryfikacji Subskrypcji znajdującej się w Koszyku oraz dokonania zmian do czasu złożenia Zamówienia.
13. Po kliknięciu przycisku „Płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) Klient zostanie w sposób automatyczny przekierowany do bramki płatności PayU.
14. W odpowiedzi na Zamówienie Klient niezwłocznie otrzymuje wiadomość na podany w tym celu adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i rozpoczęcia jego weryfikacji.
15. Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, Usługodawca wysyła do Klienta na podany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia oferty, złożonej w ramach przesłania Zamówienia oraz potwierdzeniem rozpoczęcia realizacji Zamówienia lub informację o odmowie przyjęcia wszystkich lub poszczególnych ofert, złożonych w ramach Zamówienia.
16. Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą zapłaty Zamówienia przez Klienta. W przypadku nieopłacenia zamówienia Umowę uważa się za niezawartą.
17. W przypadku odmowy przyjęcia oferty bądź ofert złożonych w ramach realizacji Zamówienia przez Klienta, Umowa w zakresie Subskrypcji wskazanej przez Usługodawcę w wiadomości e-mail z odmową przyjęcia oferty nie zostaje zawarta. W takim wypadku Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od wysłania wiadomości, o której mowa powyżej zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności, w zakresie w jakim Umowa nie została zawarta.
18. Na adres e-mail podany w formularzu przez Klienta Usługodawca wysyła podsumowanie Zamówienia zawierające najważniejsze informacje o Zamówieniu.
19. Usługodawca organizuje Promocje na wybrane Subskrypcje dostępne na stronie Platformy. Promocje nie podlegają łączeniu, o ile postanowienia Promocji wyraźnie nie stanowią inaczej. Możliwość skorzystania z danej Promocji może zależeć od dostępności Subskrypcji na stronie Platformy.
20. Usługodawca umożliwia następujące metody płatności:
a.płatność dokonana za pośrednictwem serwisu PayU
b. płatność dokonana za pośrednictwem karty płatniczej za pośrednictwem serwisu PayU.
22. Usługodawca przekaże Klientowi dowód zakupu w formie elektronicznej. Klient wyraża zgodę, aby dowód zapłaty, tj.: faktura lub paragon został sporządzony i przesłany na podany przez niego w trakcie składania Zamówienia adres e-mail.
23. Płatność za Subskrypcję dokonywana jest przy pomocy:
PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań́, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań́– Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, posiadającą̨ numer NIP: 779-23-08-495, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000,00 złotych w całości opłaconym, krajowa instytucja płatnicza w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, wpisana do rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012;
24. Przy Subskrypcji autoodnawialnej, jeżeli Cena za Subskrypcje nie zostanie pobrana od Klienta w terminie 7 dni od zakończenia poprzedniej Subskrypcji, a Usługodawca wykona w tym czasie 5 prób nieudanych pobrania należności, Subskrypcja zostaje anulowana.
25. Usługodawca nie przechowuje w swojej bazie numerów kart płatniczych Klientów.
26. Płatność następuje z góry.
27. Płatność następuje na zasadach prezentowanych na stronie Platformy. W razie wątpliwości Klient może skontaktować się z Usługodawcą kierując wiadomość na adres wskazany w Regulaminie.

28. Subskrypcje prezentowane na stronie Platformy dotyczą treści związanych z rozwojem swoich kompetencji i umiejętności. W ramach Umowy zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu Usługodawca udostępnia Klientowi Subskrypcję zgodnie z Zamówieniem Klienta.
29. Realizacja Zamówienia oznacza, że Usługodawca dostarcza Klientowi dane umożliwiające dostęp do treści zgodnych z Zamówieniem Klienta. Dane dostępowe przesyłane są na adres e-mail wskazany podczas składania Zamówienia (adres email i hasło do Konta Klienta na stronie Platformy). Utworzenie Konta Klienta na stronie Platformy, które umożliwia korzystanie z Subskrypcji jest nieodpłatne.
30. Ceny Subskrypcji prezentowane są Klientowi na stronie internetowej Platformy oraz w trakcie składania Zamówienia. Wszystkie ceny podane na stronach Platformy są cenami brutto uwzględniającymi podatki.
31. Ze względu na rodzaj i czas trwania Subskrypcji poszczególne warianty Subskrypcji mogą różnić się swoim zakresem oraz poziomem dostępów do materiałów.
32. Wszystkie Subskrypcje prezentowane są na stronie Platformy. Dostęp do zawartości Zamówienia zostanie przyznany Klientowi niezwłocznie po zawarciu Umowy (zazwyczaj po wniesieniu na rzecz Usługodawcy opłaty odpowiadającej Cenie wybranej Subskrypcji przez Klienta) o ile inaczej nie wskazano w opisie Subskrypcji. Konto Klienta oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony dla niego przez Usługodawcę na stronie Platformy.
33. Dostęp do zawartości Platformy w ramach Subskrypcji jest określany w miesiącach (przy czym przez miesiąc Usługodawca rozumie 30 dni) lub jako dostęp roczny (365 dni).
34. Od momentu przesłania Klientowi wiadomości e-mail, w której zawarte są dane umożliwiające dostęp Klienta do Subskrypcji liczony jest okres dostępu Klienta do Subskrypcji.
35. Dostęp do Subskrypcji na oznaczony, wybrany przez Klienta czas oznacza, że Klient uzyskuje dostęp do Platformy na ten czas.
36. W ramach Subskrypcji Klient uzyskuje dostęp do materiałów, które będą cyklicznie mu udostępniane w czasie trwania Subskrypcji od chwili jej zakupu. Materiały w ramach danej Subskrypcji są publikowane dla Klienta według kolejności zgodnej z opisem na Platformie niezależnie od momentu zakupu Subskrypcji. Jeśli wszystkie materiały na Platformie są udostępniane od początku Subskrypcji, Usługodawca wskazuje to w opisie Subskrypcji.
37. Usługodawca na stronie Platformy wskazuje, jakie materiały są̨ dostępne na Platformie. Jednocześnie Usługodawca może usunąć wybrane treści w dowolnym momencie trwania Subskrypcji zakupionej przez Klienta. O zamiarze usunięcia udostępnionych materiałów na Platformie Usługodawca informuje Klienta, który ma do nich dostęp w rozsądnym terminie co najmniej 14 dni, aby Klient miał możliwość zapoznania się̨ z tymi materiałami.
38. Umowa może mieć charakter autoodnawialny co oznacza, że po upływie okresu trwania Subskrypcji zawierana jest automatycznie kolejna Umowa na zasadach takich samych jak poprzednio obowiązująca Subskrypcja, o ile Klient nie anuluje Subskrypcji w Koncie Klienta, przy czym w razie zmiany Regulaminu, kolejna Umowa zawierana jest zgodnie z treścią aktualnego Regulaminu. Usługodawca udostępnia informację, czy Subskrypcja ma charakter autoodnawialny w opisie danej Subskrypcji na Platformie.
39. W przypadku autoodnawialnej Subskrypcji Klient może samodzielnie zrezygnować z automatycznego odnawiania płatności Subskrypcji w panelu klienta.
40. Jeśli Użytkownik zrezygnuje z Subskrypcji przed końcem cyklu płatności (obowiązywania Umowy), jego odwołanie zostanie uwzględnione natychmiast i nie będzie pobierana opłata za kolejny okres rozliczeniowy (nie zostanie zawarta kolejna Umowa na zasadach określonych w ust. 36).
41. Z chwilą zalogowania się do Konta Klienta po zakupie Subskrypcji lub z chwilą uzyskania dostępu do zamówionej Subskrypcji, w szczególności poprzez przesłanie linka do ściągnięcia materiałów lub uzyskania do nich dostępu przedmiot Umowy uważa się za dostarczony w całości Klientowi w zakresie treści i materiałów dostępnych w całości w tym czasie.
42. Jeżeli w opisie Subskrypcji Usługodawca określił inny termin dostarczenia Subskrypcji, to Klienta obowiązuje termin wskazany przez Usługodawcę na stronie Platformy (dotyczy przedsprzedaży).
43. Usługodawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli Subskrypcja jest niezgodna z umową. Szczegóły dotyczące niezgodności Usługi lub Treści cyfrowej z umową regulują przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w odniesieniu do Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
44. W przypadku stwierdzenia niezgodności Treści lub Usługi cyfrowej z Umową Klient powinien skontaktować się z Usługodawcą (na adres e-mail podany na początku Regulaminu lub listownie), określając jednocześnie swoje roszczenie związane z niezgodnością Subskrypcji z Umową.
45. Jeżeli Subskrypcja jest niezgodna z Umową, Konsument może złożyć́ oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
a. doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe
b. Usługodawca nie doprowadził Subskrypcji do zgodności z umową
c. brak zgodności z Umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić Subskrypcję do zgodności z Umową;
d. z oświadczenia Usługodawcy lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie
doprowadzi on Subskrypcji do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niegodności dla Konsumenta.
46. Jeśli w toku zakupu Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu Treści lub Usługi cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, traci on prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Usługodawcą.
47. Jeżeli umowa dotyczy świadczenia Usług Elektronicznych, a Usługodawca wykonał  w pełni Usługę Elektroniczną za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia traci prawo do odstąpienia, wówczas prawo do odstąpienia nie będzie mu przysługiwać.
48. W sytuacji, gdy nie występują okoliczności wskazane powyżej (punkt 46 i 47), Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
49. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn, o ile zostały spełnione warunki przewidziane w ust. 46 lub w ust 47. Działanie Platformy opiera się w dużym stopniu na dostarczaniu Klientowi Treści cyfrowych (materiały dostępne w całości na Platformie po zalogowaniu). W związku z tym rozpoczęcie korzystania z Treści lub Usługi cyfrowej w ramach Subskrypcji przed upływem 14
dni od dnia dokonania zakupu powoduje utratę prawa odstąpienia od Umowy.
50. Odstąpienie od Umowy następuje poprzez poinformowanie Usługodawcy o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia reklamacyjnego.
51. W celu zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczające jest, aby Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem wskazanego terminu odstąpienia od Umowy.
52. W przypadku odstąpienia od Umowy Usługodawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od niego płatności.
53. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
54. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.

§ 16
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.okiemwykonawcy.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 14 pkt 3 oraz elementów wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Romana Włodarczyka wykonującego działalność gospodarczą pod firmą HM Service Roman Włodarczyk, ul. Radomszczańska 20a, 97-505 Dobryszyce, NIP: 7722313048, REGON: 100707529. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.okiemwykonawcy.pl, bez zgody Usługodawcy.
Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.xite.com.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.xite.com.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.okiemwykonawcy.pl użyte są w celach informacyjnych.

§ 17
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
Sądowe rozstrzyganie sporów:
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.